Vaalit 2021 – Valet 2021

Etusivu,Tapahtumia

Ensi keväänä, 18.4.2021, vaasalaiset valitsevat itselleen uuden kaupunginvaltuuston. Vaasan demareilla on ehdokasasettelu käynnissä ja vaaliohjelma laaditaan kesän ja alkusyksyn aikana.

Haluatko lähteä kuntavaaliehdokkaaksi tai muulla tavoin osallistua vaalityöhön? Ota yhteys oman osastosi puheenjohtajaan tai lähetä viesti osoitteeseen vaasasdp@gmail.com! Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Oili Airaksinen-Rajala ja sihteeri Karita Blom lukevat sähköpostia säännöllisesti. Tervetuloa mukaan!

Katso myös välilehti Vaalit 2021!

*****************

Nästa vår, den 18.4.2021, väljer vasaborna ett nytt fullmäktige. Socialdemokraternas kandidatnominering är på gång och valprogrammet skrivs under sommaren och förhösten.

Vill du ställa upp som kandidat i kommunalvalet eller på annat sätt delta i valarbetet? Ta kontakt med din egen avdelnings ordförande eller skicka meddelande till adressen vaasasdp@gmail.com! Kommunalorganisationens ordförande Oili Airaksinen-Rajala och sekreterare Karita Blom läser e-post regelbundet. Välkommen med!

Se också fliken Vaalit 2021!