Vaalit 2021 – Valet 2021

Tänä keväänä, 18.4.2021, vaasalaiset valitsevat kunnallisvaaleissa itselleen uuden kaupunginvaltuuston. Vaasan demareilla on ehdokasasettelu hyvässä vauhdissa ja vaaliohjelmaa viimeistellään. Ensimmäisten ehdokkaiden nimet julkaistaan viikolla 2.

Haluatko lähteä kuntavaaliehdokkaaksi tai muulla tavoin osallistua vaalityöhön? Ota yhteys oman osastosi puheenjohtajaan tai lähetä viesti osoitteeseen vaasasdp@gmail.com! Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Oili Airaksinen-Rajala ja sihteeri Karita Blom lukevat sähköpostia säännöllisesti. Tervetuloa mukaan!

Katso myös välilehti Vaalit 2021!

*****************

Denna vår, den 18.4.2021, väljer vasaborna via kommunalvalet ett nytt stadsfullmäktige. Socialdemokraternas kandidatnominering har bra fart och valprogrammet är fem före färdigt. Namnen på de första kandidaterna publiceras under vecka 2.

Vill du ställa upp som kandidat i kommunalvalet eller på annat sätt delta i valarbetet? Ta kontakt med din egen avdelnings ordförande eller skicka meddelande till adressen vaasasdp@gmail.com! Kommunalorganisationens ordförande Oili Airaksinen-Rajala och sekreterare Karita Blom läser e-post regelbundet. Välkommen med!

Se också fliken Vaalit 2021!